1 augusti

idag är det 1 Augusti och sol ! :) har varit på dressyrläger igår till idag. Maxi har kännts riktigt bra, fast att hon var trött idag. Jag somnade väll vid strax efter 4 i morse så det borde ju vara jag som är trött men dock det är jag inte det alls.
Senare ikväll skall jag och Lotta åka ut med Grållan till Stenkumla, hon skall till någon kiropraktor eller massör, vet inte riktigt vad det var. Samtidigt tänkte vi vara så smarta så att vi tar med Unica också så kan jag ju rida henne samtidigt. två flugor i en smäll liksom. :) På söndag är det hopptävling i Stånga L:C & L:B hoppas att det går bättre än här hemma iallafall.

image35
Grålla tycker om mat :)

Hoppas, hoppas, hoppas att det är fint väder imorgon, för då åker vi till blå lagunen!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh så trevligt med blå lagunen! Du kunde ju ha åkt en sväng förbi mig, om jag nu hade vare hemma! :P hehe. men jag jobbar tyvärr. Puss!

2007-08-01 @ 20:07:56
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0