då har skolan börjat igen

jaha, då har skolan börjat nu. Känns rätt skönt faktiskt, men ändå väldigt tråkigt. Går inte riktigt att beskriva känslan. Idag är vi typ lediga (har en uppgift vi skall göra bara). Imorgon skall vi och redovisa den och på fredag skall vi till Boda borg! :)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Skall väll ut till pollen iallafall. Hon har ju stått nu sedan förra torsdagen :/ pågrund utav min fot. gör ju as ont att rida. men skall nog ut och longera henne idag.

I måndags var jag och Natta i stockholm och shoppade kläder. Fullt på båten upp, har aldrig sätt så mycket folk på båten förut. Det brukar typ vara 300st men det var 1300! skönt att vi hade vilstolar, för vilket kackel det var vid restaurangtorget. Hem var det betydligt lungnare iallafall.

Nej, nu börjar jag bli hungrig. Dags för frukost!

image40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0