helt förvirrad..

Jag vet inte vad jag skall tro längre. Alla tycks iallafall snacka en massa skit bakom ryggen på en. Ni kan ju säga det rätt ut istället för att bara ge blickar och värka tvära mot en. Jag är ingen felfri person, jag är precis som alla andra, men ni verkar ju tro att ni är helt perfekta...

Sitter här och väntar på att klockan skall gå som vanligt. Idag är tiden 17,15. Iväg till bussen, möta upp frida, hålla bussen ifall att hennes buss är sen och göra bort mig som vanligt då! åka ut till lummelunda och ha typ filmkväll. En skräckis och en komedi :) Hoppas natta valt någon bra! 

Idag har vi haft matte första lektionen på morgonen sedan håla i 3 timmar för att sedan ha orientering på P18. Någon konstig variant var det allt, man jobbade mot varandra ena satte ut en skyllt (kontroll) på ett förbestämt ställe som den andra sedan skulle hitta. jaja, hittade gjorde jag iallafall.

Imorgon är det KM i hoppning i sork. Både jag och Maxi är ju inte i form eller har varit i träning på ett tag så vi skall ta det lite lungt båda två.

image44  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0