Ja, eller hur!

Just nu sitter jag här hemma i stan och väntar på att klockan skall gå. Skall till skolan igen när Natta har slutat, lämna cykeln vid Jakob och sedan ut till lummelunda. Ikväll är det orientering vid kinner, sista klubbkavlen för i år så det är väll någon form av avslutning tror jag.

Mamma är as sur för att jag aldrig är hemma, hoppas att jag aldrig blir som henne! Men saken är den att jag har kommit på mig själv många gånger genom att jag är faktiskt rätt lik henne ändå. Fy, vad jobbigt!

Längtar iallafall till helgen grymt mycket! Efter en dag är jag trött på skolan, det här bådar inte gott inför året.

Ordet jag måste sluta säga är -Ja, eller hur! Jag säger det hela tiden och det är grymt, grymt jobbigt även om ingen annan märker det så stör jag mig as mycket på det själv. Det är ofta som man fastnar och säger bara samma sak hela tiden, här kommer min 3-i-topp-lista på fraser just nu.
1. Ja, eller hur!
2. Grejen är den...
3. Ella??

Någon annan som har problem men att de stör sig på ord dem själva säger :P


Kommentarer
Postat av: Fridaa

"Ella??" Är ju typ JORDENS bästa jobbiga kommentar! Ella? haha;) hm, jag kommer inte på något annat än ella? just nu.. :P hehe. Puss, ses i morgon vid kvart över 11, GLÖM INTE DET!

2007-08-28 @ 20:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0