Jungfruspelen

Kom precis hem från Lickershamn där jag har varit och sett på general-repetitionen av årets Jungfruspel. Det var bättre än jag tänkt mig faktiskt, jag trodde det skulle vara något tråkigt skit, men det var bra. Men vilken kväll det var också då, helt underbar fin.
 
image36
Lickershamn och Jungfrun i solnedgång

Idag har jag, Lotta, Emma och Angelica (Emmas docka) varit på stranden, blev Svarthäll. Det var ju sol här hemma hela dan, men det kan jag ju säga att det inte var där. Molnen snurrade runt solen och vi satt där och frös. Men som tur sprack allt upp tillslut så lite sol fick vi allt på oss, även om det inte syns ett dugg. Sattsa på Blå Lagunen imorgon då. det gick ju inte så bra förra gången då jag låg och spydde. :/

har tränat dressyr för katja idag också som vanligt på måndagar. Maxi blev skit okonsentrerad i början för att hennes kompisar bara lämnade henne då dem var klara med sin lektion. Helt förkrossad blev hon faktiskt. Men efter ett tag slappnade även hon av och det gick jätte bra! En halvtimma senare då hon gått på helspänn hela tiden var hon helt slut så jag fick bokstavligen dra hem henne.

You speak out, all you feel is defiance.
All you need is some self reliance,
cuz this world is gonna always try us
and all you wanted was to run for cover
and who's looking for yourself and no other.
We're all searching for that special something
and we keep on runnin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0