Sjukdom

idag känns det bättre, mår inte illa längre är bara matt och trött. började ju att må illa när jag och lotta var påväg hem från stenkumla, sedan började jag att spy, och som jag spydde. varje kvart ungefär (man kunde nästan klocka det) i 11 timmar! när jag väl hade slutat så var det bara att sova i nästan ett dygn. Men nu har jag iallafall vaknat och mår bättre. Så vad jag skall göra idag är väll att sitta här och vid TV:n.
Vill ju till Frida ikväll! ATTANS, jävla, mig!!! hmm, mer har jag väll inte att säga. Nu skall jag gå in och kolla på fina till salu hästar, man kan ju alltid kolla. :P

Kommentarer
Postat av: Frida

Jaa, du skulle ha kommit!! Vi saknade dig. Puss

2007-08-05 @ 16:08:02
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0