Solande

image38
Nästan Jocke och Jennys pool


idag har jag varit vid Jocke, Jenny och Adam. Badat och solat i deras pool. Orättvist att vissa får ha det och inte andra. Om jag började att gräva ikväll sa pappa att vi också kunde skaffa det. :) så det är bara att ut med spaden och sätta igång.
Skall rida för Katja ikväll. sedan måste jag kasta av alla grejer av maxi och åka iväg på orientering. det börjar typ 18 och min lektion slutar 18. men Emelie fixar hoppas jag! Det är ju lite svårt att vara på två ställen samtidigt, men nästan går!
Pratade med Mattias förut och hela familjen slite ligger i magsjuka, utom han då. Kanske var något dem åt på kräftskivan, men har inte hört att någon annan är dålig iallafall. Jag mådde illa imorse men det gick över som tur var. Orkar inte vara sjuk något mera nu.
Nu måste jag få i mig något att äta innan jag åker så jag inte svimmar i värmen.


Kommentarer
Postat av: Fridaa

WOW! Om jag kommer och hjälper dig att gräva, får jag bada där då? ;)
hehe, ja du lyckades ju ganska bra ikväll. Du var ju bara litet försenad, men ALLT ordnar sig som jag brukar säga. :) Puss!

2007-08-14 @ 21:52:28
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0