torsdag

hörde just Lars Winnerbäcks nya singel "Om du lämnade mig nu" på radion. Sådär finns ju bättre låtar som han har gjort.
Idag vet jag inte riktigt vad jag skall göra. Har städat hela förmiddagen, vad duktig jag är. Hade egentligen tänkt ligga på stranden idag men det är ju inte så roligt väder för det. Skall löshoppa alla hästarna idag iallafall.

Snart börjar skolan igen. Vart tog sommaren vägen?! känns som om vi slutade typ för en vecka sedan och att det bara har regnat sedan dess.

Vet inte vad jag har gjort på ankeln. Helt svullen och gör as ont och under ser det typ ut som ett ormbett. men jag har inte mött någon så vitt jag vet.

Nu är det bestämt Fanny är såld till en ridskola utanför Skellefteå. Hoppas att hon får det bra!

image39
Fanny och Rebecca på hopptävling i Sjonhem

Kommentarer
Postat av: Fridaa

Guud, va du är bra Emelie. Kan du ta Lottas hus nu? ;P
Ja, hu va tiden går fort. Ska vi skolka i en månad till?
Puss!

2007-08-16 @ 15:16:59
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0