3/7

Sitter här på jobbet och har ingenting att göra. Janne hat gått för dagen och jag har gjort klart det jag skulle göra för idag och i morgon faktiskt. så nu får jag väll sitta här och softa till halv 3 då det är fika en halvtimma sedan slutar jag :) får väll se vad jag hittar på imorgon då.
Rebecca kommer hit och hämtar mig strax efter 3. då hon också slutar. så skall vi åka ut till Kappelshamn, styrelse möte hemma vid Annika idag. skall bli roligt att få hennes lilla fölunge Jack Sparrow! kan ju gissa vad det namet kommer ifrån. en av de bästa filmerna som någonsin gjorts kanske?!

image20


i helgen är det de nationella tävlingarna! :) roligt, roligt. kommer ju så mycket duktiga hoppryttare till ön då.
så är det ju 2-dagars i orientering också. i klinte någonstans tror jag om jag inte har helt fel. får väll åka ut någon dag och agera support där också :P 

Kommentarer
Postat av: Frida

Ahh, va kul att du ska diit! :) men jag vet inte om jag kommer dit någe. :/ kanske på söndag! :D Pusss

2007-07-05 @ 19:32:58
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0