6 juli

idag har det inte hänt så mycket. gick upp, fixade i ordning mig, åkte till stan, började jobba 07. fika 08,30. lunch 12. drog till pasta vagnen och köpte en dagens -ädelost och skinka. mums.

när jag slutar skall jag och Rebecca nog på stan. om hon slutar då också, hon hade ingen koll igår riktigt. Hon skulle ha något till bröllopet imorgon och jag är i ständigt behov av nya kläder :)

igår var jag ledig här ifrån, hovsagaren skulle komma. dock en halvtimma försent och han bryr sig inte om det! tyckte att han iallafall kan dra av lite på priset då! men nej, vi låtsas inte om det istället!
hoppade sunnie och maxi för ragna igår gick rätt bra. jag och Sunnie stannade väll bara iallafall bara på hälften av alla hinder! med maxi gick det skit bra som vanligt. Ragna tyckte hon har blivit jätte fin, musklad bak, och ett mycket bättre steg bak. samt att jag faktiskt har börjat rida mycket bättre också :) jippi.. allt slit ger äntligen resultat.

imorrn skall jag in till stan och sitta på hästtävlng hela dagen. måste ju se Ragna hoppa! hejarklacken är på plats då alltså! hon skall väll hoppa i klasserna 1,20 och 1,30 tror jag. hon är ju med alla 3 dagarna på Marilyn.

får väll fortsätta jobba lite till nu, så att ingen börjar klaga snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0