Avundsjuk !

Jag får sitta här inne i kylan på jobbet. Medans ni som är lediga kan packa era väskor och dra iväg till stranden! Fy vad världen är orättvis ibland. jag har ju iallafall konstaterat att klimat anläggningen fungerar här på geab (det är svin kallt här) Det man får tänka på är ju förstås pengarna man får, annars hade det varit outhärdligt att sitta här.

Jag hoppas verkligen vi kan hitta en helg som vi kan åka till fårö sammtidigt på Frida, jag börjar bli orolig nu för att vi inte kommer att göra det! :S Men det får dock inte hända!

Här är det lungt idag, har gjort allt som skall göras, nu är det bara skitarbetet kvar, som egentligen inte änns är mitt jobb. Men, men vad skall man göra då?

10 minuter kvar till lunch! vadå att man sitter ute och solar en hel timme! :)

image22 Tänk om man var ett vetekorn, då fick man stå i solen hela dagen lång!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vi bara måste hitta den perfekta dagen Emelie! Vad gör vi annars? :P Jag är iaf ledig 19 - 27 juli!
Ja, tänk om man var ett vetekorn, och blev uppäten sen!?
Puss!

2007-07-16 @ 13:16:53
URL: http://fridolajn.blogg.se
Postat av: E

Ja, tänk vad roligt att få se hur en ko ser ut på insidan! :P

2007-07-16 @ 13:38:30
Postat av: Frida

Jag tror inte att Kor ser så roliga ut på insidan Emelie..

2007-07-23 @ 14:39:41
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0