En halt Emelie

Den här helgen har det bara varit en massa hästar hit och dit. Maxi blev ju halt så jag kunde ju inte hoppa henne på tävlingen, men då kunde jag ju hoppa Malou tänkte vi, men det fick jag ju inte. Sedan så fick jag erbjudandet att hoppa Merilyn och det tackar man ju inte nej till. Men igår när jag och Unica precis hade hoppat första klassen  och jag skrittar av henne(jag går igemte) fallet hon omkull mitt på mage, när hon väl skall upp igen så råkar hon sparka mig med ena bakhoven rakt på mitt ben. förstår inte vad hon snubblade på för det var på plant gräs :S men jaja, jag är lite blå(vi kylde med en gång) och otroligt stel och öm! :/  Så det blev ju inte så mycket tävlande för mig den här dagen iallafall, det kanske inte var meningen heller eftersom allt gått åt pipan sedan i torsdags!
Så idag har jag bara varit funktionär, hästskötare och publik.
fått lite färg nu iallafall, snygg rand på ryggen :p
Längtar till Torsdag ! Fårö då som gäller för alla.

MaxiBåde jag och Maxi halta

Kommentarer
Postat av: Frida

Stackars, Stackars Emelie och Maxi!

2007-07-23 @ 12:38:47
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0