fan, helvetes, jävla skit !!

Varför händer det här nu?!  Igår när jag var ute och red på Maxan så plötsligt när vi var påväg hem, börjar hon halta som fan. Hon kunde änns inte sätta ner benet! jag trode att någon sena eller så gått av för det kom på ½sekund. Det första jag tänkte var -Nu får vi ta bort henne! Ringde till pappa, han fick komma med transporten och hämta oss. Jag höll mig lungn till det att jag ringde till Rebecca, då brast allt... Så som jag lät trodde hon att benet var av eller något, men så illa är det inte. Helén och Lotta lät minst helt chockade när jag ringde. Lotta trodde någon hade dött, men det var ju vad jag trodde skulle hända!
Maxi har fått stått på box, så hon inte rör sig så mycket. det har blivit bättre men det är inte bra. Skall ringa till ATG-kliniken nu vid 8.
Fy, nu till våran egen tävling och allt! vi som skulle tävla i tävlingsklass! Men jag hoppas verkligen hon blir bättre snart! :'(

image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0