Fårö

Sitter här hemma nu igen efter ett dygn på Fårö. Jag och Frida är nog bland dem sämsta festfixarna i världen kan vi konstatera efter gårdagen iallafall. Men inte hade vi tråkigt för det! :) Det kom ju iallafall 5 personer till utöver då Mig, Natta och Frida. Men sedan hittade vi några trevliga typer längre bort på starnden också! Samma plats som förra årte fixade vi ju också, det var dock inte klippt där men vad gör det? för mig var det ju bara bättre eftersom jag hade glömt liggunderlaget! :P Men nästa år har vi iallafall bestämmt att det skall planeras MINST en månad innan, och vi skall inte betala 250kr för en natt på campingen! Det roligaste var ju att Ankan och hans familj också var där i år! vänner från förra året prickar in precis samma dagar som vi på fårö, vilket sammanträffande

image28
En fin väderkvarn, påväg till färjan. Nu känner man sig som en riktig turist!
                 
image31          image30
Frida                               Nathalie

Men vad hände nu med vädret?! Nyss sol och nu häll regn. fan, ikväll skall det ju vara fint väder! det är ju Smaklösa på Mix Ranch! :) Tradition i repris där också!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hah, roligt var det iallafall! Det gjorde ju inget att det inte var så mycket folk. Eller hur? Puss!

2007-07-28 @ 11:10:00
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0