Fredagen den 13 Juli

jaha, då är det fredagen den 13. har inte hänt något hemskt ännu iallafall, och hoppas att det förblir så!
Idag har jag bytt rum på jobbet, från ett litet till ett rätt stort med ett gigantiskt skrivbord. Nästa vecka är jag själv. Alla har typ gått på semester. mycket att göra, men det skall nog ordna sig. Helt slut i benen efter allt springande fram och tillbaka med grejer, datorer, pärmar osv...

Vet inte riktigt vad jag skall hitta på ikväll. får väll se vad som händer. skall iallafall till stallet om en stund. just nu sitter jag och lyssnar på Nelly Furtado på hög volym! imorrn skall jag iallafall på sommarfest med bro ok.

Igår var det klubbtävling i SORK. gick rätt bra. jag och maxi vann och på unica kom jag 3:a. inte så dåligt med tanke på att varken jag eller hästarna tränat på drygt 2 veckor! nästa tävling blir SORKs lokala hopptävling den 21-22 juli. och jag och maxi får ju rida i Tävlingsklassen för vi är ju uppklassade! jippi!

image21

Kommentarer
Postat av: F

åh, va roligt att du ska dit! Synd bara att jag jobbar.. :/ men vi ses väl ändå snart!? Puss

2007-07-13 @ 23:00:29
Postat av: F

åh, va roligt att du ska dit! Synd bara att jag jobbar.. :/ men vi ses väl ändå snart!? Puss

2007-07-13 @ 23:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0