Fredrik Böhling

inte hänt så mycket särskillt på senaste tiden. samma visa dag efter dag. Sun up, sun down the same old same... 

dock igår hände något som inte var allt för roligt! var påväg med Maxi ner till ridhuset. så kommer de 2st motorcyklar. den första drar förbi oss i full karriär när han ser att maxi är skit rätt(hon stod och hoppade uppåt och åt sidorna). Jävla pucko! är man helt dum i huvudet eller, den andra stannade iallafall och kollade vad som egentligen hände, för jag och maxi drog ju omkull i diket och där låg en el-tråd! tänk om hon stulle ha fastnat, då hade det varit att ringa nödslakten med en gång! En det har ju inte hjärnor iallafall!

sedan på lektionen för katja gick hon ju orent. fan, om hon är skadad igen! hoppas det bara var en lätt sträckning eller något sådant!

så ikväll skall jag rida lektion Fredrik Böhling (landslagstränare i dressyr för ponnyerna)! så jag hoppas innerligt att hon är bättre!



nej, nu skall jag och Maxan flytta ut till Vall för ett tag :) trevligt värre, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0