Grattis Lotta & morfar

igår var det en riktigt trevlig kväll. Cyklade upp till Lotta och dem där jag plockade upp Frida på pakethållaren :) cyklade ner till Mix Ranch där det var smaklösa som spelade. Riktigt bra är dem! eller bra och bra, dem är så dåliga så att dem är bra!.. Var riktigt mycket folk där och det är alltid lika roligt.
Efter det cyklade jag mad Frida bak på och Emma hem till dem. Frida skulle med bussen. Jag satt kvar vid Emma tills dem andra kom hem. Åt riktig god mat i väntan där. MUMS! ni får säga till nästa gång ni äter det för då kommer jag på en gång! :)

Nu sitter jag här helt själv vid Natta och väntar på att dem skall komma hem.
Har varit på kalas vid morfar idag, han fyllde år igår vilket även faktiskt Lotta gjorde. Grattis till er båda!  och kom ihåg om du vinner en massa pengar skall jag få en häst Lotta!
Har hyrt tre filmer som vi skall se ikväll...

får leta igenom Nattas dator efter en fin bild, för visst är inläggen roligare då ! eller iallafall lite! :D
image32
Natta med sin polle

Kommentarer
Postat av: F

hehe jaa, det är roligare med bilder, men oxå med kommentarer, eller hur? ;)
Ja visst var det kul! :D Puss!

2007-07-28 @ 21:43:48
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0