heldag med tävlande.

idag har det varit hopptävling i Bursvik hela dagen! åkte hemifrån klockan 07,00 och kom hem för en kvart sedan ungefär. Helt slut är man, men det är väll rätt bra. Gått super bra! plockade 3 rosetter av 4 möjliga! :)
Resultat:
Unica Lad
L:D (80cm) felfri.
L:C (90cm) ett nedslag. attans jag som ändå blev varnad för det hindret, att det var många som blev flacka och rev just det. Men det blev dock inte vi utan Unica lyfte bara inte på benen.
Maxi:
90cm felfri
1,00m felfri! JIPPI! Nu får jag vara med och tävla för att jag är uppklassad!!! slipper tävla unghästklass med henne längre :)

om man sumerar dagen så var det en mycket, mycket lyckad dag. synd bara det dära med Unica, men vad fan sånt måste ju hända. det skulle ju inte vara roligt om vi aldrig gör fel.

Har fått en massa bilder från Maxis uppfödare från när hon är liten bebis. kan man bli sötare?! nej, jag tror faktiskt inte det...

Maxi som liten 1
Maxi som liten bebis tillsammans med mamma Lanett.

Maxi som 3åring
Maxi som 3åring.

jag tror att jag sitter fast
Hjälp! jag tror jag sitter fast.

det tar på krafterna att busa
Det tar på krafterna att busa hela dagarna

Maxi liten och mörk
maxi ung och mörk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0