hög på dressyr!

kom hem har ridit för Katja ikväll. Det gick så jävla bra!!! har aldrig suttit på en häst dom går så bra förut, och tänka sig att det var min polle dessutom som kändes som en OS-häst. :) Maxi var 3-4dm kortare i kroppen, lätt i handen, jag kom på hur jag skall rida henne så att hon går rakt men ändå ställer åt sidorna. ALLT stämde verkligen både i skritt, trav och galoppen. nej, jag kan helt enkelt inte sluta tänka på det och man blir så glad! det är en farlig drog det här som kallas dressyr!

image18
Jan Brik och Briar. Jag och Maxi var minst lika duktiga som världsettorna!


idag har jag varit väldigt duktig också, jag har nämligen tvättat och skurit hästtransporten ren. tog väll en sådär 2-3timmar bara, jag var minst lika blöt som den iallafall när jag var klar :P

Jobbat som vanligt idag också 07-15. det var riktigt tungt att komma upp imorse. Usch! det är bland det hemskaste som finns att behöva gå upp när väckarklockan ringer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0