snart sommarlov!

sitter här på jobbet näst sista dagen och bara längtar till att få sluta imorgon! Nästa vecka händer rätt mycket, eller det börjar imorrn, då kommer Rebecca ut med Zevs så skall han vara i Stenkyrka i helgen, för det är ju SORKs lokala hopptävling lördag och söndag. men imorgon kväll skall vi bygga upp banan, tvätta hinder och göra fint.

På tisdag är det ju Per Gessle och det kan man ju inte missa! har dragit med mig en massa folk :).

Onsdag är det möte om Allsvenskan i höst, både dressyr och Hoppning + både Ponny och Ridhäst för min del, hur skall jag hinna med att träna då??

Torsdag är det fest på Fårö! boka upp ALLA!!!! ingen får missa det. Jag tror iallafall att torsdag blev bestämmt igår?! :p

Fredag är det smaklösa i Stenkyrka tror jag. aja, natta har nog koll på vart det är.

Lördag långritt??? det är inte bestämmt ännu, får väll se om det blir något av med det, har ju planerat det nu flera år men inte blivit något.

Måndag-Tisdag dressyr-träningsläger :) trevligt, trevligt. bara men folk man trivs med :)

Äntligen klar med startlistor och häst/ponny-förtäckningarna! Hållt på med det nu 7 timmar/dag i två dar. 14h! fy tusan vad jag är duktig! haha, fast Lotta har ju hjälpt till lite också!

image23

Kommentarer
Postat av: Frida

Japp, Torsdag blev det, och det ska bli S Å
J Ä V L A Kul! :D hehe. ALLA ska komma tll fårö den 26! :P Puss

2007-07-19 @ 09:36:33
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0