28/6

mycket sovande inatt blev det inte heller. sista gången jag kolla på klockan var hon 04,10. Gick upp kl.06,00 åkte till stan. Sov faktiskt i två hela timmar till på länna, sedan så fick jag åka och jobba vid 10. är ju tvungen att komma igång igen. även om man är helt död. Mammsen är och köper någe hälsokost tabletter som gör att man skall somna. tänk om jag inte vaknar igen då, för att jag är så trött egentligen?! :S Men jag hoppas faktiskt att de skall hjälpa! har fått i mig ett äpple idag, känns rätt skönt faktiskt.

igår var det klubbtävling i Stenkyrka. gick super bra! bara att jag höll på att svimma när jag satte upp på andra hästen men, men det gick strålande iallafall. Både Maxi och Unica gick jag nolla med båda vändorna. inte ett ända misstag varken från mig eller mina fina pollar! det ser bra ut till tävlingen i Bursvik på Söndag! :)

image9      image11
   Unica Lad                                                                                      Maxi tar en tupplur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0