Grattis Lotta!

Lotta skrev upp till Grönt kort igår. Grattis du klarade det ju! det var ju inget att vara nervös över.
Förlåt för den dära ros-blomster pinnen som jag tagit sönder. dock tror jag att du gått i sömnen och brutit av den själv! :p
image11


Back in business igen. Dock tagit en liten paus nu.
Fick ju sådana dära sömntabletter igår. Tro det eller ej men det funkade! har sovit hela natten som en stock. det var dock jätte jobbigt att bli väckt och behöva gå upp, man blev grymt mycket tröttare iallafall. En av världens bästa mediciner tror jag.

Tro det eller ej, men igår flyttade en känd svensk artist hem till mig! han är aktuell med ny singl nu. men det är ju dock inte så bra så att jag bor där nu också då. utan vi hyr ut åt piiip nu i sommar i 5 veckor. piiip har själv sagt att vi inte skall gå ut med att det är han som bor där, därav piiip:en :p Jag får väll gå dit minst en gång varje dag för att se till att han vattnar blommorna, så dom inte utav misstag dör eller så! haha.




Jag har iallafall kommit på vad jag skall göra när jag blir stor.
- Jag skall vinna på lotto..

Kommentarer
Postat av: Frida

åh gud vad bra att du sov Emelie! :D
Haha, jag vet vem som bor där ;) I want to meet! :D Jag kan ju följa med dig och vattna blommorna om du vill! haha :P Pussi.

2007-06-29 @ 10:40:07
URL: http://fridolajn.blogg.se
Postat av: Junitjej

Grattis till Lotta!!

2007-06-29 @ 10:49:35
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0