hoppande helg

den här helgen har det bara varit en massa tävlande. roligt förstås eftersom det har gått så bra! : )
igår hoppade jag Unica, inte en ända bomm, slöt på en 5 placering, men bara med 1 sekund till 3:an.
idag var det Maxans tur att hoppa, i 90cm felfri. men sedan i 1m så var det faktiskt mitt eget fel att vi fick ett stopp på första hindret. vi hade ett för taskigt tempo, men när jag la upp det rätt mycket efter så gick vi nolla även där!

har ingen hund längre nu, rätt skönt faktiskt hon har ju tuggat sönder mina kläder! jävla hund!

i morgon är det skola igen. sista veckan nu innnan sommaren, så skönt!  Men dock börjar jag ju jobba måndagen direkt efter igen. får 3 veckor ledigt i sommar iallafall, det är ju ändå det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0