jävla strömavbrott!

bland det värsta som finns i hela världen efter småkryp och ormar, kommer strömavbrott! Inte nog med att det blir kol mörkt (om det är på natten då) man håller på att dö av att man är så mörkrädd. Monstret under sängen kröp iallafall inte upp och åt upp mig! puu! han måste ha varit mätt på alla dammråttor som jag samlar på där under.

inte har jag kunnat sova inatt heller. vad är det för fel på mig?! kan någon svara på det? för jag orkar inte hålla på såhär längre. jaja, hoppas jag somnar tidigt ikväll, men det lär jag ju inte göra.

ikväll är det blåbärs- och sommarhoppet nere i stenkyrka. jag är anmäld på mina två pollar Unica och Maxan. får väll se hur det går. om jag orkar eller inte, men jag måste. för det är ju en deltävling. så jag måste ju vara med på båda för att vinna! och det är ju klart jag skall göra det! de 3 bästa resultaten av 4 räknas och man hoppar 2 ronder per kväll. kan väll bli lite tufft då jag inte fått i mig något att äta sedan i söndags! har ingen energi alls. men är man en kämpe så skall det väll gå! :p det sades iallafall i ett tal att brorsan har uppfostrat mig till en kämpe på Jockes och Jennys bröllop :)

försöker hålla humöret uppe, det går väll rätt bra änn så länge
tur att man har Erik och lyssna på. då blir allt lite bättre för en stund. 8 augusti i kalmar!

image8


Kommentarer
Postat av: Frida

We love Erik!
Erik är typ den bästa någonsin. Eller hur?

2007-06-27 @ 13:10:15
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0