Ola Salo

idag har jag varit i skolan och ätit glass, mums. det var allt där så jag gick hem.

sedan har jag varit vid frissan idag och klippt och lagt i ljusa slingor. hör och häpna jag ser precis ut som ingen mindre än Ola Salo! det är iallafall minst helt sant. det läskiga var att när jag precis kom på att det var honom jag likande såg jag och Maya (vi var ute på en promenix) en bil med reg.nummer ARK, och sedan 2st affärer med namnet AKR!! det bara måste vara något tecken. så när han kommer till Gotland i sommar skall iallafall jag stå längst fram och skrika -Vi är ju lika på håret!


Skönt med en promenad så här på kvällen faktiskt det får vi ta och göra om iallafall Maya. Så får du uppdatera mig på dina växt kunskaper i butaniskan.

Nu måste jag springa till bussen, som går hem till pappsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0