Onsdag

var ett tag sedan jag skrev nu. vad har hänt i mitt liv den senaste tiden då? hmm, inte något märkbart intressant som jag kommer på iallafall. vilket liv man har då! :P

det har iallafall varit skolavslutning! trevligt, trevligt! var först med Natta och hennes klass och grillade på norderstrand. inte så värst roligt om jag skall vara ärlig. alla småttingar sprang runt och lekte fulla. efter en stund drog vi oss inått strandpromenaden och Almedalen. där mötte man en massa folk :) Frida och hennes kompisar bland annat.
När man väll kom hem eller inte kom in på gården hemma för att porten var låst! vad skulle jag göra?! sova mitt på adelsgatan tills den öppnar vid 06 kanske :S nej, tillslut kom jag på att man nog kan klättra över en kodad grind in till hotellet igemte för att sedan hoppa över ett 2m högt plank. tro det eller ej, med in kom jag! :D det kanske bor en liten apa inuti mig..

sen har jag ju börjat jobba nu också, på Geab. tråkigt med det är välförtjänta och behövda pengar.
det jag gör är att sortera in 5 siffriga nummer i ordning i pärmar. jag är helt snurrig utav nummer i huvudet nu :S tar imot post, skickat ut offerter och lite sådana administrativa saker.

Men nu måste jag väll börja jobba igen lunchen är slut nu. 2 timmar till och sedan är det midsommar! ledig torsdag och fredag samt helgen då. sköönt!

Kommentarer
Postat av: Fridaa

Wiie, jag fick stå med!! :D
Men du glömde och skriva hur kuul det var att vara med mig, och hur bäst jag är?! hallå, dålig stil!
haha, puss!

2007-06-20 @ 15:17:26
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0