tråkig dag idag.

Idag händer nog inget roligt tror jag... har haft prov i samhällskunskap nu precis. gick sådär, inte jätte nöjd över det med jaja. sen efter lunch så har vi redovisning på handeln.
 
har ju inte skrivit på länge nu så här kommer lite uppdateringar:

i fredags så tävlade jag och Maxan dressyr. Vi kom 2:a! fan var vi är bra! och det gick ju inte så jätte bra heller ändå slog vi alla snobbar på sina fula hästar! riktig skön känsla. sen så skulle jag och Natta annordna filmkväll. men det gick ju inte så bra, för vi somnade... vaknade tillslut när Jakob kom och knackade på. 

i lördags så solade jag större delen av dagen, sen på eftermiddagen hjälpte jag Rebecca med att flytta. eller iallafall hämta 3st kartonger som skulle stå vid hennes mamma, men tro mig det var lite mer än 3 kartonger!! 

i söndags så var det städdag nere vid SORKs ridhus. inget målande i år men städande iallafall, blev faktiskt rätt fint tycker jag. Sen så skulle jag rida Unica, drog ju upp alla Stenkyrkabor för att leta efter mig när det kom en häst springande hem utan en Emelie, haha. Efter promenaden hem igen så var det Maxans tur. Då fick jag också sällskap av Lotta, Emma och Minna : ) vi red en liten tur i skogen och det gick väll bra.

i måndags var det Katja som vanligt. gick jätte bra. trotts att det kändes lite konstigt. Rebecca var med och såg faktiskt också för första gången, hon var nöjd med vår insatts. jag skrev också prov för ett ryttarmärke igår, 3:an tror jag att det var. och gjorde det praktiska provet. jag klarade det utan någon anmärkning.

I morgon så börjar hundvakteriet för Tanja. Det brukar ju gå jätte bra, hon är ju så snäll. Skall ha henne tills på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0