Bussande

igår var det mycket bussande hit och dit. fast inte mer än vanligt egentligen men jaja. trevligt folk var ju också med : ) först visby-stenkyrka där var ju både kära Nathalie och Maya med. väl i stenkyrka gick jag till Lotta och bytte om, så åkte vi ner till pollarna. red en sväng på en massa åkrar. Maxi var faktiskt snäll, tramsade bara lite. men det löste vi med en skänkelvikning. Malou kom lös och tänkte springa upp till kyrkan på något evenemang, men när hon märkte att ingen annan polle ville med så stannade hon. men innan det fick hon ju nästan svansen av dragen! haha. 

Sen när jag var klar med Maxan så var det ju perfekt att åka bussen hem ingen, och tänka sig att Maya också skulle åka.

När jag kom till stan igen så stod Rebecca och väntade på mig, så åkte jag med henne ut till Rosendal (tror jag att det stavas) för att hon skulle på hoppträning. Sevs var jätte duktig och världsvan nu efter tävlingen. Sedan bar det av hemåt. 

 En sak jag har lärt mig idag är att man inte skall bli ovän mer Rebecca för hon kan inte tygla sig och slåss! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0