Plugg, plugg och plugg

Ja, då har man startat en blogg. Här skall jag väll skriva var jag gör, tycker, tänker och något i den stilen : )
just nu sitter jag här hemma i stan och lyssnar faktiskt på just Erik ! haha, vad annars.
idag har jag varit i skolan och haft redovisning. vi i min grupp bestämde att vi skulle göra ett litet rollspel, en bra idé men dock inte så bra utfört. Bosse (läraren) var väll inte så jätte imopnerad. jaja, nästa vecka skall vi göra en traditionell redovisning då.

efter skolan satt jag kvar och jobbade lite med Handeln cirka en timma, sen gick jag hem. väl hemma var det ju bara att sätta sig och plugga igen. fast den här gången var det Turism. har skrivit på den nu i typ 3 timmar! ÄNTLIGEN KLAR! skrev en uppsatts på 2 sidor om en drömresa, den gick idag till Brasilien. Så stollt över mig själv att jag klarade det !

bravo Emelie! : ) 

Händer väll inte så mycket ikväll, se på TV som det brukar bli när man inte är vid pollahästen.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh välkommen hit ;) Åhh, Erik! NAjjs! Åh jag ska få skivaan! :D Wiiie

2007-05-30 @ 17:39:42
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0