skolan

Sitter här i skolan och väntar på att klassrådet och turismen skall börja. men jag skall typ inte på något av det. skall på någon dansuppvisning i aulan istället tänkte jag. idag har jag då gjort klart allt i administrationen. helt klar med alla prov och uppgifter som skall lämnas in. fan vad skönt!

idag så skall jag skynda mig hem efter skolan och packa och sedan springa till 2 bussen. hoppa av hemma i stenkyrka och sen ringa till Lotta-potta, för att åka ner eller kanske cykla till pollarna. rida och så. sedan hem igen för att plugga näthandel.

måste komma ihåg att baka en annanas-paj ikväll också. det är ju styrelsemöte hemma vid mig imorrn.nam, nam. : ) 

Maya är äntligen hemma igen, från en hel vecka i spanien. jag förstår nästan inte hur jag har klarat mig, men det gjorde jag med nöd och näppe. hur skall jag klara mig när hon flyttar till stockholm då?! nej, det kan jag änns inte tänka på! usch vad hemskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0