Abercrombie & Fitch i Sthlm!

Idag har det varit en slapp dag iallafall. Det enda man gjort har i princip varit att ligga här på soffan med datorn på magen. Nej, jag har faktiskt varit nere vid Zola ikväll också. Ryckt manen på henne så nu är hon fin och så longerade jag henne lite, syndes ingen hälta vilket är skönt iallafall!

Jag håller mad Maya JA! Abercrombie & Fitch öppnar i Stockholm, visste faktiskt inte att dem skulle öppna i Sverige innan du sa något. kan man hitta en snyggare klänning någonstans?! nej, tror inte det...

image70



Dagens Kanon: Hittade godis i godis-skåpet! vilket är väldigs sällan :P
Dagens Kalkon: Har grym mensvärk :/

Kommentarer
Postat av: Maya

haha härmis! Vi får åka dit nån gång!!

2007-09-18 @ 12:09:29
Postat av: Maya

Emelie! Jag dör utan dig. Jag behöver dig nu du får inte lämna mig nu

2007-09-19 @ 19:54:51
Postat av: xtra-mamman

Emelie!!!du måste kämpa på nu för vi sakna dig såå.Jag vet att du är stark och jävligt ENVIS så det här ska(måste )du fixa.Vi är många som tänker på dig hoppas att du känner det.Tänker oxå jätte mycket på din familj som har det jätte jobbigt nu.Jag lovar dig att se till att Zola har det bra tills du blir frisk.Många många kramar till dig Emelie

2007-09-20 @ 14:41:43
Postat av: Frida

Emelie, Jag saknar dig och tänker på dig, Hela tiden! Du ska kämpa dig egenom det här. Jag älskar dig glöm inte det.

2007-09-20 @ 15:02:17
URL: http://fridolajn.blogg.se
Postat av: Judith

Känns så läskigt. Du måste klara dig, du verkligen måste måste måste! <3 Kämpa.

2007-09-26 @ 10:15:43
Postat av: xtra-mamman

Inget är som väntanstider men den som väntar på nått gott kan inte vänta för länge,så jag får väll ha tålamod . vi tänker på dig hela tiden.Jag vet att du har mycket styrka att klara det här.Saknar våra långa ridturer.Kram kram

2007-09-29 @ 22:15:01
Postat av: tovie

Emelie, nu är saknaden efter dig ENORM! Vi vill ha dig här hemma hos Oss! Jag vet att du är stark och klarar dethär. du är Envis och ger inte upp. Du kämpar för oss, du är våran Hjälte. Jag Älskar Dig<3

2007-10-07 @ 10:11:40
URL: http://tover.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0