häst-dag

Idag blev det verkligen en häst-dag. på förmiddagen hade vi inviduellt val jag har då hästkunskap ute på lövsta! till slut hittade jag, malin och jenna vart vi skulle vara efter lite fråganden och snurranden här och där. Det var väll rätt okej att vara där, men några riktiga bönder fanns det allt, haha.

Nu snart skall jag iväg och hämta maxi nere i stenkyrka och köra upp henne till nygranne där hovslagaren skall komma och sko. Sedan får jag gå ner till Lundbjärs dit veterinären skall komma och vaccinera henne.
ja, det är väll min dag idag.. får väll se om det händer något spännande ikväll eller inte...
Intressant dag eller hur?! eller inte...

image45Maxi skall få två sprutor idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0