jävla förkyning

Ja, det är inte roligt att vara förkyld men det är jag iallafall och inte lite heller för den delen.. Så här är det snorigt och febrigt. har just tagit en ipren och hoppas att den skall börja verka snart.
Ikväll är det sävefest, var tänkt att jag skulle gå men det är ju bara att glömma för min del. :/
Så jag sitter kvar här lungt och tycker synd om mig själv och ser på one tree hill och Las Vegas två av dem bästa serierna...

image57Tur att det finns sånna hära saker, dem underlättar ett liv. 


skall jag prata om nu då?? maya drog ju en massa roliga skämt, tråkigt nog kan jag inga eller hmm, en kan jag faktiskt;
Det var en helt vanlig dag på ålderdomshemmet. en av dem boende, en äldre dam tyckte det var lite tråkigt så hon bestämde sig för att liva upp stämningen lite genom att gå naken igenom korridoren. hon gick förbi två äldre herrar som satt på en bänk, de såg henne men tyvärr inte så bra så den ena sa till den andra
-Vad tusan var det hon hade på sig?? då sa den andra
-Ingenaning, men vad det än var så behövde det strykas!

Den är kaske inte så värst rolig, men, men..

nu skall jag nog sova en stund igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0