Onsdagen den 12 September 2007

Riktigt festsugen är man nu när man hört  hur roligt alla hade igår på sävefesten. Fy, vad jag är arg på min förkylning! Pratade med naprapaten idag också han trodde det hade med förkylningen att göra, typ en inflamation i nerven. Det måste se rätt roligt ut när jag går, men ont gör det som fan.
Fredag och lördag blir det SingStar!!! :) inhandlat och klart nu. Det bara måste utses till årets sällskapsspel !
Sitter här och ser på Top Model Stockholm nu. Äntligen har det börjat.
Färgat håret än en gång. Nu är det mörkt iallafall, lite randigt i mörkare nyanser men det syns inte lika mycket som  de ljusa.

image60  image61
Man ser rätt rolig ut när man sjunger :P



Dagens Kanon: Pasta Carbonaran som jag gjorde blev gudomligt god, rätt bra från en som inte kan laga mat för fem öre... 
Dagens Kalkon: Förkyningen blir inte bättre,..

Kommentarer
Postat av: Fridaa

Åh stackare!
Haha dagens kalkon. det måste jag börja med! Hahaha. :) Puss!

2007-09-12 @ 22:25:25
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0