orientering

den här veckan har gått rysligt fort. Redan är det fredag igen. Ikväll skall man till natta och sjunga skönsjungande sånger. imorgon är det på hopptävling som gäller både natta och rebecca skall vara med, Rebecca och Maxi. Hoppas att hon sköter sig nu! men det är väl klart att hon gör.

Idag har det varit en rätt slapp dag i skolan, precis som alla andra dar. började kvart i 10 och då hade vi matte, vi gick och satte oss i dessan och fikade samtidigt som vi pluggade lite.. sedan på eftermiddagen var det idrott, med orientering på schemat. Med min nerv är det ju bara att glömma och spinga, men gick gjorde jag, emelie, malin och jossan. men när vi kommit nästan till mål hittade vi ett par träd som trillat omkull och där satt vi ett tag och väntade in klockan. lite paus måste man ju ta ibland.

image63 image62 image64 image65
Några bilder från våran orientering..

Igår gjorde jag ju bort mig grymt mycket iallafall. Jag var skit trött när det hände kan jag ju börja med att säga. In kommer det typ 2 millitärer (3:orna hade spexfoto) och då typ skriker jag -Brinner det någonstans??!! men sedan kommer jag på att det var brandmän som hör dit... okej, jag låter inte så normal, men som sagt jag var grymt trött! alla som satt runt kollade rätt konsktigt efter, men dock med all rätt jag hade gjort likadant! :P



Dagens Kanon: Fredag men SingStar!
Dagens Kalkon: Back-starten men bilen!!!

Kommentarer
Postat av: Fridaa

Åh orientering låter trevligt! :)
ahh, jag älskar din kanon och kalkon, såå skön ;)

2007-09-14 @ 19:00:37
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0