söndag

igår var det riktigt trevligt vid Natta, dock hals ont idag efter allt sjungande.
Idag har Zola kommit hem igen. Rätt skönt men ändå inte. Får se hur det blir med allt.

image68  image69

Dagens citat (eller igår det var då jag sa det):
- Okej, man skall inte sitta och kasta sten i en lekstuga.

Imorgon är jag ledig, eller jag har inga lektioner iallafall. Mycket den här veckan prov i både små företagande och näthandel. Men det är ju den sista veckan i skolan på över en månad också. För sedan är det ut på praktik som gäller, då jag skall vara på Cubus.



Dagens Kanon: Hittade över 200kr när jag städade rummet :)
Dagens Kalkon: Låten jag har på hjärnan idag är -Det var en båt som sa till en annan båt......(kan inte texten)........som bara båtar kan, dada dam dam dam dam....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0