duktiga mig.

Idag har jag varit så duktig. jag vaknade när pappa gick upp 06.10!! och var helt klarvaken så jag gick upp och höll honom sällskap vid frukosten. När han åkte så hade jag inget att hitta på så då gick jag och lade mig igen. Det var svårt att somna men tillslut efter mycket räknande och många lamm över staketet så somnade jag. Sen vaknade jag kl.10. Då var carro påväg till stan och undrade om vi skulle hitta på något. Jag som typ alltid är i stan på dagarna, var ju inte det idag! och min buss hade redan gått. så det blev ju inget av med det. :( tråkigt.
Efter frukost så gick jag ner i källaren för vi har ju gjort i ordning där, med alla mina hästsaker. Så kollade jag lite och sen satte jag mig på trappen i solskenet för att putsa och smörja allt. Det är enda nackdelen med att ha mycket grejer. Det måste hållas efter annars så möglar det. Jaja nu är allt skinande rent iaf. Duktiga Emelie!

Funderar på att gå ut på en lång promenad i det fina värder. Sen tror jag att jag skall åka ner till ridhuset för att se när Emma, Lotta och Natta hoppar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0