fy för båsor..

Idag är det sommar! iallafall om man räknar efter på graderna. Idag har jag bakat kakor jätte gott :) och så har jag varit i stallet. Var ute en kort prommenad men Hennessy, hon går ju så fort så att man inte hänger med! Så man orkar inte gå så långt och länge. Fast jag kanske kan anlita någon löpare/orienterare som kan ut och springa med henne i skritten :P Jag fick världens blåsa på hälen också! ajajaj, och jag som alltid har compid-plåster hemma, men va fan dem var ju slut!!! Så nu kommer jag inte kunna ha skor förrän imorgon då vi får köpa det...

Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh, Pax för att bli supertränad! ;) Hon är precis vad jag behöver.

2008-04-29 @ 21:02:52
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0