Giftemål! :)

Ja, nu har jag inte skrivit på ett tag igen det blir ju så när jag är i staden. Det är mycket som kommer ivägen...
Ja uppdattering på sista tiden då:

Vi i the gang har ju haft filmis-kvällis det var läskigt, men jag blev iallafall inte lika rädd som tove som trillade ur fåtöljen. :P haha! Kommer inte riktigt ihåg vad filmen hette typ - my little eye. eller något i den stilen.

Jag har faktiskt varit i skolan och hälsat på! Var och lunchade med Nathalie, Frida och Tove. Det var ju såklart fisk som vanligt när jag skall luncha med Frida. :P Sen var jag på min klass klassråd och Nattas klass handelslektion.

Jag har varit och pratat med doktorn och jag har fått en till medicin (typ D-vitamin) och så måste jag börja ta sprutor nu. Men jag kommer nog må mycket bättre av det så jag skall försöka med sprutorna iaf. Jag gjorde ett avtal med henne att jag slipper ta det på mig själv, så jag går bara till lassis så ger dem mig sprutan istället...

Jag har ju då tränat på som vanligt i gymmet. Nu framöver har jag 2ggr i veckan uppbokat där iaf.

Igår var jag och Natta o köpte glass på glassbaren. Sen gick vi och satte oss i almedalen, riktigt skönt! Nu har våren kommit på allvar. Efter det åkte vi till Emilie och planerade festen den 17maj! the gang igen såklart planerade, åt gott från tigris och pratade en massa.

Idag har jag suttit på balkongen och solat så att jag är röd som en tomat och så har jag två stora runda vita fläckar runt ögonen efter solglasögonen. :P sen har jag, mamma, matte, carro, albin, david och ida varit och ätit glass. igen för min del då! Där träffade jag Natta och Jakob. :) Ida härjade som vanligt och idag så skulle hon:
1. Gå själv hela vägen ner till hamnen. Man fick inte ta i henne för då la hon sig på marken och gallskrek! Så hon höll ju på att bli överkörd av alla bilar.
2. Klappa alla hundar hon såg.
3. Sen skulle hon BADA! ja, hon hade nog hoppat från kajen om inte matte fått tag i henne. Folk runt omkring bara skrattade för som hon härjade.

Men den bästa och roligaste händelsen på hela veckan är iallafall att Carro och Matte skall gifta sig! Den 6 Juni har dem varit förlovade i 10 år och det firar dem med giftemål! :D

image110

Kommentarer
Postat av: Frida

The gang is the best! ;)

Haha, den där Ida är bra gullig. Jag kan tänka mig att det inte alls var lika gulligt för er som var med:P haha.

Åh, gud vad roligt att dom ska gifta sig! :) Hoppas jag blir bjuden. haha stor risk;) Pusspuss

2008-04-20 @ 19:53:50
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0