kolla på häst

Ja, häst nörd som jag är så skall jag faktiskt åka med lotta och se på en häst idag! Jag tror det kan bli jätte bra. :) Den är inte igång, men som sagt det är ju inte jag heller så vi kan ju sätta igång varandra! Ja, jag bara längtar, längtar, längtar tills lotta ringer. Hon skulle sova länge idag för att hon skall jobba natt inatt. Men snälla ring snart!

Igår var jag riktigt flitig, efter jag smort allt så fixade jag nere i källaren, så nu har jag ett helt eget hästrum där till och med. Jag satte upp hyllor och spikar och fixade. Det blev super fint. Jag är så nöjd!
Sen på kvällen var jag faktiskt nere i ridhuset och hoppade! Det gick jätte bra tyckte jag, efter men kommit in i det så.

Det blev mycket häst här idag men jaja, ni bör väll vara vana.
Nu skall jag gå och göra i ordning frukost sen sätter jag mig nog ute en stund på trappan :)
Skriver kanske mer sen om hur det går i stenkumla.

image111  Jag och min blivande polle kanske??

Kommentarer
Postat av: Frida

åhh vad duktig du är! :) vet du? jag tror aldrig jag varit nere i din källare.. du får ta och visa mig den någon gång;) Pusspuss

2008-04-23 @ 14:44:24
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0