måndag

Idag har jag varit och tränat i gymmet, det gick rätt bra. 
Sen har jag sett på en av världens bästa filmer Narnia. Tänk att finna ett ett drömland, det skulle jag också vilja göra :)

Sen har jag varit i stallet och hälsat på. Pussie får föl när som hellst!
Såg också när Maya och Agnes red för Katja idag. Sen red Helen på Zantos, han är så duktig och skall ju gå 3års testet. Jag tror det kommer att gå jätte bra :)

Jo, när jag körde hem idag så möter jag en jävla idiot till människa. Jag såg inte vem det var som körde men det är någon här i trakten, för jag kände igen den som satt igemte. Jag var fan bara en decimeter från att frontalkrocka för den här jubelidioten körde i sick-sak över vägbanan.

Imorgon skall jag nog baka lite, det blir nog muffinsar, Undra vilken sort jag skall baka? Alternativen är:
- Banan/daim
- Daim
- Jordgubb/kanel
- Mozzarella/soltorkade tomater
- Mandel/hallon
- Blåbär med lemon curd
- Kladdkaka muffns
- Tosca
- Äppelfyllda

Nu måste jag se vidare på Anna Pihl, så bra serie! Jag vill också kunna prata flytande danska!

Kommentarer
Postat av: Frida

What? vilken jävli idiot. Säg vem det är och han ska få se på frontalkrock!

Eh, muffins med soltorkade tomater och mozarella? Är du seriös? Haha, det lät INTE gott! :P

Danska är så jäkla vackert, det vill jag oxå kunna:)

2008-04-21 @ 21:48:14
URL: http://fridolajn.blogg.se
Postat av: Frida

Haha, jasså, den idioten ;) Hans pappa tycker vi ju om, eller hur? :)

hehe, jasså. det får vi ta och baka någon dag och sen åka på utflykt någon stans :D wiie. Pusspuss

2008-04-22 @ 12:34:07
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0