planterat blommor

fint väder idag också, wiii! Det får det gärna vara nu i 5 månader till, sedan bli regn, blåst och höst igen. men om det ändå (för böndernas skull då) skulle regna så får det göra det på nätterna. nog tjatat om vädret för idag.. Igår var jag på US möte vid Nathalie. Vi planerade övernattningen den 9 maj och så skrev vi frågor till festen imorgon
Idag har jag planterat blommor i krukorna nedan för trappen. Jag hoppas dem blir fina när dem blommar. Det blev färgerna rosa, lila och vita. Jag har skickat pappsen att köpa kläder till mig, hoppas han fixar det provet. Men han har ju fått, storlek, plagg, färg och affär så det fixar han nog. :)

Ikväll, ikväll, ikväll är det till Nathalie som gäller :) Roligt, roligt! men vi måste ju orka upp imorgon bara, för det är ju arbetsdag och sen på kvällen är det fest! jaja, jag får väll ta och hoppa i duschen nu så man luktar lite gottigt till kvällen. so long.


Kommentarer
Postat av: Frida

Jisses vad du är duktig;) Rosa blommor är ju fint. Hehe:D

2008-04-27 @ 20:49:35
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0