Recept? Skicka!

Äntligen kan jag sitta vid datorn igen! Ja, för ni som inte vet är jag då i stenkyrka igen nu. Datorn i stan är helt omöjlig, förra veckan gjorde jag änns inte försöket att sätta mig vid den...

Ja, vad har hänt sedan sist då? jo, det har varit hopptävling i stenkyrka. I laghoppningen vann Nathalie och Linnea. :)
Jag har också varit och tränat en massa i gymmet.
Ridit en gång på Malou och en gång på Wulfs, haha och vet ni vad?! Jag hoppade med wuffe! visserligen 30cm men faktiskt en kombination och i dressyrsadel! inte det lättaste. Det var inte den bästa synen kanske men jag satt kvar iallafall :P
Sen har Jag, Natta, Jakob och Maya invigt galssbaren för i år. Smakerna blev Persika/Hallon och Viol. Det första var gott men av violen fick jag ont i halsen...
Jag har träffat Jossan, trevligt, trevligt.
Köpt massa katt grejer. :) Längtar, längtar, längtar till i början på maj!
Sen så igår åkte jag ut till Hablingbo och åt mat på magasinet, lasse gjorde maten som vanligt, och som valigt blev det super gott!

Just nu håller jag på att skriva recept. jag har rätt många nu men vill ha fler. När jag flyttar hemmifrån kommer jag iallafall få leva på muffins och andra bakelser.
Så skicka, skicka, skicka goda recept till mig :) Både på mat och godsaker.
     

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vad kul att du skriver:) har läängtat! hehe.

Jag vet ett skitgott recept på muffins med dajm i, supergott! men tyvärr har jag inte det.. Puss

2008-04-07 @ 11:42:49
URL: http://fridolajn.blogg.se
Postat av: natta

du var jätte duktig när du hoppade wulfs iaf :) Vi måste baka någon dag snart, alla dina recept verkar så goda :)

2008-04-08 @ 08:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0