scones med jordgubbs-marmelad!

På lördag, på lördag, på lördag, på lördag! då är det filmkväll med the gang :)
Skönheten och odjuret + dunderklumpen. Ja, vi får väll se var det blir för filmer :P

Idag har jag varit vid jossan och fikat med nybakad scones med jordgubbs-marmelad och te, mumsigt värre. Det får vi göra om ofta! Vi skall på musikal imorgon "den hemlighetsfulla trädgården". Den läste Jag, Jossan och alla andra i 9D på solbergaskolan på engelskan, så det skall bli roligt att se den. Jag och Natta skulle egentligen gå, men hon kunde inte :/ Men vi tar igen det på lördag eller hur!

sedan åkte jag vidare till sjukhuset. Där gjorde jag en spirometri eller vad det heter. Jag fick först gå i rask takt 6 halvtrappor upp med en mätare på fingret som mätte puls och syresättnad i blodet. Det gick bra. Sen så gjorde jag en klok spirometri. Det gick väll sådär kom väll upp i ungefär hälften av det som var förväntad av en 18 årig tjej.

Jag har också varit i källunge och hälsat på Zola. Hon har det jätte bra där. Skitig och hårig, men det var jätte bra och fint där. Sen åkte jag, Emma och Lotta till Max och åt mat.

Inte något vidare inlägg men iallafall något.
Nu skall jag gå och se på Rent Hus.

förrästen jag har inte fått ett enda recept!! så skicka!!

Kommentarer
Postat av: maya

hah, jag såg också rent hus! förresten ska jag också på musikalen imorgon :) så vi kanske ses där! Puss

2008-04-09 @ 21:03:19
URL: http://metrobloggen.se/mayas
Postat av: Frida

Haha wiiie. På lördag :D Läängtar :) /The gang member Fridii

2008-04-10 @ 09:42:06
URL: http://fridolajn.blogg.se
Postat av: natta

jag är så ledsen för att jag inte får se den med dig :( hopas verkligen att vi tar igen det på lördag, jag tror det kommer att bli jätte kul :) / puss

2008-04-10 @ 19:34:30
Postat av: xtra-mamman

jag skulle oxå vilja va med på er filmkväll låter så mysigt, jag är världens bästa film tittare ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ...... så brukar det bli.(jag gör inte så stort väsen av mig).

2008-04-11 @ 23:34:42
Postat av: Ida- Toves syster

Hej! Såg att du var ute efter ett recept. Något jag kan rekommendera är att ta i Mariannekross (Mintkaramellen med röd/vitt papper runt) i din kladdkaka. Då får kakan lite mintsmak. Riktigt gott faktiskt! Det funkar med After Eight också. Lycka till!

2008-04-13 @ 10:42:13
URL: http://idarorhed.blogg.se
Postat av: Frida

Haha, skulle Lotta vara med oss? Bah. Det får allt räcka med att hon får vara med på vår fest tycker jag :) Haha!

2008-04-13 @ 11:23:26
URL: http://fridolajn.blogg.se
Postat av: Frida

Hallå, du har faktiskt fått ett recept av mig, nu tycker jag att du kan blogga igen!

2008-04-19 @ 16:46:30
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0