valborg

jag nu var det valborg och kungens födelsedag igen då. Det tycker jag är ofta på året eller har jag fel?
Idag har jag varit och tränat i gymmet. sen så var jag nere på öra, näsa, halsmot. dem kollade på stämmbanden. Det har blivit bättre men inte helt bra. så jag skall kanske opperera in en plastbit i halsen eller typ få en spruta i dem som stimmulerar dem. äsch jag förstod inte riktigt iallafall. Men det skall inte göras förrän efter sommaren. Så det är ett tag kvar.
Nu skall jag väll ta och gå med pappsen upp till Stenkyrka och se på maj elden och sen efter gå till folkets hus och se på små stjärnorna. Emma skall sjunga Linda Bengtzing :)  hon skall vinna! heja, heja, heja EMMA!

nu skall jag kila. hej.

Kommentarer
Postat av: Frida

haha, DET hade jag velat se! ;) haha. I love småstjärnorna. Hur gick det? pusss

2008-04-30 @ 23:24:33
URL: http://fridolajn.blogg.se
Postat av: Frida

HAHA, joo! Du får mer än gärna vara kattvakt. Det har du ju nästan lovat ;) Undra om din katt kommer gilla min katt. För min katt gillar allt o alla. Utom barn. :)

2008-04-30 @ 23:56:05
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0