Botox för bloggen

Gud vilket ansiktslyft bloggen har fått idag :) Rena rama botoxen ju.
Tack, tack, tack Emilie för hjälpen. Jag kan nog inte säga det nog.

Har precis sett på Ghost Whisperer. Egentligen tycker jag inte att sådana program/filmer/serier är så bra. men den här serien följer jag med hjärtat i halsgropen! Just ikväll så slöt det ju så spännande så att man knappt kan bärga sig till nästa vecka. Men varför ser jag på sånt? jag har ju sagt till mig själv att sluta se sådant som är läskigt själv. Jag är redan tillräckligt mörkrädd. Jag vill inte tänka på hur det kommer bli nu när pappa åker. Tur att jag har världens bästa tiger!

  

Kommentarer
Postat av: Martin

Va söt han e!!!

2008-08-28 @ 23:20:08
URL: http://svarda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0