....

ja, vad skall man säga? Hur allt förändras för att man är borta. inte avsiktligt, men man liksom inte räknas riktigt längre. Det sägs så mycket, men görs så lite. jag försöker, men det fungerar tydligen inte. hur kan allt bara förändras, det har säkert varit jätte svårt men vad skall jag göra, det var ju inte direkt i mina planer heller. Du har ditt liv och jag mitt, nu lever vi två skilda liv. det sägs att tiden läker sår, men rätt som det är så spricker det upp. Dagar blir till månader och år.

Kommentarer
Postat av: Maya

Jag känner igen det där. Man lovar för mycket och så blir det inte av istället. Det blir nog lättare när du flyttar tillbaka till lummelunda för då ska vi ta igen all förlorad tid :) puss

2008-08-21 @ 16:03:01
URL: http://mayaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0