ljus tack!

halloj. Jag skall snart gå och lägga mig, men först får det bli ett inlägg här. Jag är som sagt nu då ensam här hemma i huset i stenkyrka. och för alla som inte känner mig är jag grymt mörkrädd, när jag är själv. :p Idag så har jag inte gjort så mycket. pappsen åkte vid lunch. Jag har varit och ridit på min Hennessy. + att jag cyklade både dit och hem, vilket iaf är en bit. Jag har lagat mat vilket jag är jätte stollt över, gjorde kassler-gratäng och mixtrade ihop lite ingredienser, och tro det eller ej, men det blev skit gott! första gången som det äntligen blir gott, när jag hittar på lite själv. Nu ikväll har Nathalie och Jakob varit här :) vi har sett på film.

jo, sedan förut idag så kollade jag lite på blocket, och jag hittade ett precis sådant träns som jag letat efter hur länge som hellst. Jag får det för en 100, det är typ nytt + tyglar! ett riktigt kap!!! och Hennessy kommer bli så snygg!

Nu skall jag väll försöka att sova, det kommer inte bli lätt, jag vet det. för jag kommer att ligga och kolla mot dörren och ha öronen på helspänn hela tiden. det kommer väll att sluta med att jag somnar när det börjar bli ljust imorgonbitti.

pusshej

Kommentarer
Postat av: rosemarie

Vill du ha nya gratis kläder? Senaste modet? Kolla in min press för mer information! Kan ju inte vara sant? Vist är det fantastiskt? :)

2008-08-31 @ 01:22:05
URL: http://modelrosemarious,blogg.se
Postat av: Emilie Ahlgren

Du får lägga dig under täcket och räkna till 100. För under täcket kommer inte spökena åt dig...

2008-08-31 @ 14:23:41
URL: http://emilieahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0