peppa

God middag. här ligger jag i sängen med en katt på magen som försöker äta upp mig.
jag vaknade tidigt såklart när man får sova så länge man vill. Så jag har hunnit med en del saker idag redan.
Jag har beställt lite kläder från olika ställen. Städat i hästrummet och tvättat en massa.
I eftermiddag är det dressyrlektion för katja som gäller. hoppas det går lika bra som förra måndagen. Det ser ut som om det skall kunna börja regna när som hellst, vilket jag hoppas att det verkligen inte kommer att göra, betala 180kr för att rida en halvtimma och inte få ut ett piss utav det är inget jag föredrar. men jag skall försöka att peppa upp mig själv, och tänka positiva tankar så kanske det blir bra.

ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0