personlig vinnst

Nu har jag sovit sista gången på Adelsgatan 3, 2 trappor upp. :/ Fy, så sorgligt, jag vill verkligen inte flytta men jag kan ju inte precis bo kvar där själv. Ingenting har fungerat där, DVD, telefon, dator eller bredband. Jag har iallafall varit duktig och tagit en massa bilder med min kära digitalkamera som har varit borta. men ett problem finns, sladden är fortfarande borta, så det går inte att få över bilderna till datorn. Puts väck.

Igår var det KM i hoppning i Stenkyrkaortens RK. Jag hoppade 70 i förklassen eftersom dte inte gått något vidare bra nu på sistone. Men det kändes väll rätt okej, så jag bestämde mig efter att ha hört runt lite att jag är med i KMet också. Jag fick starta först, och det var väldigt nervöst eftersom jag inte hoppat 90 med henne förut, det är ju inte högt men det är ändå så att det kan gå åt skogen om hon börjar att bråka. På uppvärmingen till den klassen och framhoppningen gick det as dåligt, så det kändes ju inte bättre direkt efter det. När jag väl kom in på banan så tog jag tre stora andetag, och gick igenom banan en sista gång, sedan red jag, och det gick strålande! hon har aldrig hoppat bättre! Jag slutade tillsist på 2:a plats Nathalie på Wulfs vann, vilket inte var helt överaskande. :) men jag känner mig som en vinnare..

på kvällen var det kräftskiva vid faster Monica. Jag smakade en kräfta men det var inte gott i år heller...


Kommentarer
Postat av: Maya

Du är en vinnare! Du red absolut helt strålande och jag har aldrig sett henne hoppa så fint! Nu måste du lägga ut bilderna som lotta skrytit så mycket om :P

2008-08-24 @ 14:08:13
URL: http://mayaws.blogg.se/
Postat av: Frida lärare

vinst stavas det ;) haha.

Har du vägarna förbi Karlskrona så får du komma och hälsa på. Det är ledsamt efter alla gotlänningar här. Puss

2008-08-25 @ 16:37:33
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0